اجرای سقف شیروانی و شیب‌دار ویلانما در منازل ویلایی
به آرشیو اختصاصی و به روز فیلم و سریال خوش آمدید.
[ ]
اجرای سقف شیروانی و شیب‌دار ویلانما در منازل ویلایی
نظرات

آنچه در طراحی و اجرای سقف شیب دار آن بسیار مهم است توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین ویژگی‌های اقلیمی محیط است.

هر چه باران و رطوبت محیط بیشتر باشد، از زاویه شیب سقف بالاتر می‌رود تا از ورود رطوبت، باران و برف به داخل خانه جلوگیری شود و آنها را به سمت پایین هدایت کند.

امروزه سقف‌های شیب دار با انواع مختلفی از قبیل ورق‌های بام فلزی، ورق‌های گالوانیزه، PVC، سفال، شینگل، کاشی‌های کاشی مانند و بسیاری از مواد دیگر اجرا می‌شود.

سقف شیروانی و زیرشیروانی

در خانه‌هایی با سقف شیب دار، اتاق در طبقه بالا و زیر سقف شیب دار اتاق زیر شیروانی نامیده می‌شود. از اتاق زیر شیروانی معمولاً به عنوان یک انبار و برای نگهداری وسایل خانگی استفاده می‌شود.

امروزه آبگرمکن معمولاً در زیر سینک قرار می‌گیرد. اگر اتاقی با تخته و چوب در اتاق زیر شیروانی ساخته شود، به آن اتاق زیر شیروانی یا اتاق زیر شیروانی گفته می‌شود. در ساختمانهای عمومی مانند سالنها و تئاترهایی که دارای پشت بام‌های بتونی است، معمولاً وسایلی که نباید در صحنه دیده شوند، معمولاً درون اتاق زیر شیروانی قرار دارد.

انواع سقف شیروانی

اجرای سقف شیروانی با مواد مختلف که بهترین نمونه آن سقف فلزی، ورق‌های گالوانیزه، PVC، سفالی، روکش شینگل، تایل شبه سفالی، پرچین و بسیاری مدل‌های دیگر است. ساختمان مورد نظر را به ارمغان می‌آورد.

دانستنی‌های ضروری پیش از سفارش شیروانی:

اما قبل از سفارش یک سقف شیروانی بهتر است به نکاتی درباره این سبک توجه کنید. ما از نیاز به مواد مورد استفاده استقبال کردیم و بر اهمیت مناسب بودن مواد و محیط جغرافیایی برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی تأکید کردیم. حال باید به یکی از مهمترین اصول در انتخاب سقف شیروانی، شیروانی اشاره کنیم.

به خاطر داشته باشید که این سقف و نما برای جغرافیای نیمه سرد، نیمه کوهستانی و بارانی مناسب‌تر است. قبلاً گفتیم که سقف شیروانی باید از مقاومت لازم در برابر باران و نفوذ آب برخوردار باشد.

در مناطق بارانی و کوهستانی، سقف‌های شیروانی با مواد ورق گالوانیزه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای مقاومت در برابر بارندگی بالا باشد. این سقف دیگر نیازی به برف ندارد و در برابر نفوذ آب قوی است. علاوه بر همه این مزایا، می‌توانید از نمای زیبا، زیبا و البته کلاسیک از سقف شیروانی لذت ببرید و جلوه خاصی به فضای زندگی بخشید.

در آخر اینکه قبل از انتخاب سبک و طراحی سقف شیروانی، شیروانی باید به موارد فوق توجه کند و از دانش متخصصان و معماران استفاده کند. پس از مشاوره، می‌توانید پروژه خود را سفارش داده و از نمای کلاسیک سقف شیروانی، شیروانی برای فضای نشیمن لذت ببرید.


تعداد بازدید از این مطلب: 133
موضوعات مرتبط: عمومی , ,
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4

چهار شنبه 14 آبان 1399 ساعت : 2:37 | نویسنده : Team Lion
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
درباره ما
به آرشیو اختصاصی و به روز فیلم و سریال خوش آمدید.
منو اصلی
موضوعات
لینک دوستان
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 16
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 22
:: باردید دیروز : 35
:: بازدید هفته : 59
:: بازدید ماه : 59
:: بازدید سال : 476
:: بازدید کلی : 1358
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرشیو اختصاصی و به روز فیلم و سریال و آدرس children-tabriz-film.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.